Każdy z programów szkoleniowych opracowujemy indywidualnie. Współpracę rozpoczynamy zawsze od diagnozy, zapoznania się z potrzebami naszego klienta a także z sytuacją na rynku w jego branży.
Podczas diagnozy, rozpoznając sytuację firmy a także jej konkurencji, zbieramy materiały w postaci zdjęć i filmów, które często wykorzystujemy podczas szkoleń,. Dzięki temu omawiane zagadnienia możemy odnosić do realnych sytuacji rynkowych z konkretnej branży. Nie chcemy mówić o ogólnych rozwiązaniach, zamiast tego wolimy odnosić się do konkretów i znajdować rozwiązania w autentycznej sytuacji naszych klientów.
Z tego powodu, podane przez nas informacje odnośnie programów szkoleń, są jedynie krótkim nakreśleniem tematyki szkolenia. Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji, prosimy – zostaw kontakt – oddzwonimy.
Chcemy też podkreślić naszą gotowość do przeprowadzenia bezpłatnych szkoleń pilotażowych jako rodzaju testu naszych usług, przy większych projektach szkoleniowych.
Szkolenia dla Producentów:
- Merchandising dla PH – cz. I – praktyczne mechanizmy merchandisingu w punkcie sprzedaży
- Merchandising dla PH – cz. II – negocjacje merchandisingowe z detalistą – wdrażanie merchandisingu poprzez efektywną komunikację
- Merchandising dla KAM – wykorzystanie merchandisingu w sieciach, podstawy Zarządzania Kategorią, tworzenie i negocjowanie planogramów ekspozycji opartych na danych analitycznych
- Zarządzanie merchandisingiem (szkolenie dla osób zarządzających sprzedażą i pracowników trade marketingu) – tworzenie standardów merchandisingowych, wyznaczanie celów merchandisingowych i mierzenie ich efektywności
- Wprowadzenie do Zarządzania Kategorią – (szkolenie dla firm decydujących się na wdrożenie metodologii zarządzania kategoriami)
Szkolenia dla Detalistów:
- Planowanie efektywnej handlowo przestrzeni w sklepie (szkolenie dla właścicieli i kierowników sklepów detalicznych)
- Podstawy Zarządzania Kategoriami w małych i średnich sklepach (szkolenie dla osób zarządzających ekspozycją w sklepach (shelfplanerów)