O nas

Założyliśmy ABC Trade Marketing w 2001 roku, jako firmę wywodząca się z doświadczeń dwóch firm szkoleniowych, a specjalizującą się w zagadnieniach:

  • Merchandising
  • Zarządzanie Kategorią (Category Management)
  • Merchandising Analityczny (Space Planning)
  • Handlowe aspekty wdrażania merchandisingu

W tych zagadnieniach się specjalizujemy, w tych obszarach mamy doświadczenie, jesteśmy praktykami i w tych zagadnieniach oferujemy:

  • Usługi
  • Szkolenia
  • Doradztwo
  • Oprogramowanie

Wspieramy zarówno Producentów jak i Detalistów w zakresie efektywnego wykorzystywania przestrzeni w punkcie sprzedaży.

Ponieważ często wspieramy naszych klientów we wdrażaniu zastosowania merchandisingu przez Przedstawicieli Handlowych, prowadzimy również szkolenia w zakresie komunikacji handlowej.

Staramy się na bieżąco uzupełniać naszą ofertę zgodnie z potrzebami naszych klientów. Dlatego stale rozszerzamy ją o nowe rozwiązania informatyczne, programistyczne wspierające działania zwiększające sprzedaż.