Założyliśmy ABC Trade Marketing w 2001 roku, jako firmę wywodząca się z doświadczeń dwóch firm szkoleniowych, a specjalizującą się w zagadnieniach:
- Merchandising
- Zarządzanie Kategorią (Category Management)
- Merchandising Analityczny (Space Planning)
- Handlowe aspekty wdrażania merchandisingu
W tych zagadnieniach się specjalizujemy, w tych obszarach mamy doświadczenie, jesteśmy praktykami i w tych zagadnieniach oferujemy:
- Usługi
- Szkolenia
- Doradztwo
- Oprogramowanie
Wspieramy zarówno Producentów jak i Detalistów w zakresie efektywnego wykorzystywania przestrzeni w punkcie sprzedaży.
Ponieważ często wspieramy naszych klientów we wdrażaniu zastosowania merchandisingu przez Przedstawicieli Handlowych, prowadzimy również szkolenia w zakresie komunikacji handlowej.
Staramy się na bieżąco uzupełniać naszą ofertę zgodnie z potrzebami naszych klientów. Dlatego stale rozszerzamy ją o nowe rozwiązania informatyczne, programistyczne wspierające działania zwiększające sprzedaż.