Zespół

Piotr Kucharzyk

SONY DSC

Założyciel ABC Trade Marketing.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Pracował na stanowiskach Trade Development Managera i Trade Marketing Managera w firmach Warszawa Coca-Cola Bottlers, Reynolds Tobacco, Wella Polska.
Autor programu Rzecki Open Space służącego do analitycznego opracowywania planogramów oraz nowatorskich rozwiązań z zakresu handlu internetowego. Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów z zakresu Merchandisingu, Zarządzania Kategoriami, Negocjacji Merchandisingowych.

 

 


Jarosław Holwek
Jarek Holwek

Trener, coach, konsultant biznesu od 1997. Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Pracował na stanowiskach handlowych w branży motoryzacyjnej (Ford Motor Company), był współwłaścicielem firmy windykacyjnej. Przez 12 lat był związany z Grupą Szkoleniową Kontrakt-OSH jako trener, konsultant oraz członek zarządu. Założyciel Polskiej Szkoły Trenerów Biznesu Kontrakt. Obecnie współwłaściciel firmy szkoleniowej KAIZEN PERFECTION.

Specjalizuje się w prowadzeniu warsztatów szkoleniowych z zakresu: jakości obsługi klienta, rozwiązywania konfliktów, negocjacji, technik sprzedaży, coachingu, zarządzania, negocjacji windykacyjnych, rozwoju umiejętności trenerskich.

Autor książek: „Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu”; „Negocjacje z dłużnikami”, współautor multimedialnych zestawów szkoleniowych: „Skuteczne handlowanie”, „Psychologia szefa”.

 

 

Grzegorz Futa

Grzegorz Futa
Wykładowca i trener w fundacji UMCS. Stale współpracuje w zakresie szkoleń technologicznych oraz grafiki komputerowej.
Kierownik działu IT, wykładowca – Polski Uniwersytet Wirtualny.
Doświadczony konsultant i programista posiadający wieloletnią praktykę w programowaniu i projektowaniu aplikacji internetowych oraz zarządzaniu przedsięwzięciami informatycznymi. Bardzo dobra znajomość programowania www i technologii sieciowych (ASP, PHP, XML, protokoły sieciowe, JAVA), metodologii projektowania i zarządzania złożonymi systemami IT (UML, Rational Rose).

Kierował grupą informatyków w Uniwersyteckim Centrum Zdalnego Nauczania i Kursów Otwartych na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, gdzie realizowane są projekty Polskiego Uniwersytetu Wirtualnego oraz portalu akademickiego www.umcs.lublin.pl.
Obecnie asystent w Zakładzie Informatyki Stosowanej UMCS.
Pracował dla kilku firm sektora telekomunikacyjnego i IT, zdobył doświadczenie z zakresu marketingu i handlu.
Kierownik działu IT w Centrum Technik Multimedialnych – nadzorował rozwój oprogramowania integrującego systemy internetowe, audiotekstowe i teleteksowe. Współpracował z firmą Telemedia Sp. z o.o. podczas integracji serwisów na potrzeby telewizji. Uczestniczył w projekcie i analizie systemu WAP dla biura maklerskiego GCAP – oprogramowanie do obsługi zleceń obracania papierami wartościowymi na GPW w Warszawie, zintegrowany z systemem WARSET. Organizator logistyki tego przedsięwzięcia.
Podczas pracy naukowej na Uniwersytecie Marii Curie Skłodowskiej (Wydział Matemetyki, Fizyki i Informatyki) w Lublinie współpracował ze szpitalami klinicznymi w zakresie systemów do obróbki i analizy obrazów medycznych (tomograficznych i USG). Organizator i współtwórca Systemu Elektronicznej Karty Studenckiej. Kierował grupą programistów pracujących przy projekcie.

Twórca polskiej wersji oprogramowania do zdalnego nauczania (WebCT).

Autor serii artykułów, cieszącej się dużym powodzeniem, w specjalistycznym czasopiśmie komputerowym dotyczących zaawansowanych technik programowania trójwymiarowej grafiki komputerowej.

Przez cały czas uczestniczy jako wykonawca i podwykonawca w różnych projektach informatycznych. Wykorzystywane są do tego różne technologie i narzędzia informatyczne.

Wybrane projekty dla firm: Via-Net Sp. z o.o., Datecs-Polska Sp. z o.o., Fundacja UMCS, Biuro Karier UMCS, Wydawnictwo Czelej, OpenStar, eCard, Wydawnictwo Helion.

Z ABC Trade Marketing współpracuje od 2008 w zakresie tworzenia rozwiązań informatycznych dla handlu.

 

 

Paweł Teterycz

SONY DSC
Informatyk – programista współpracujący z ABC TRADE Marketing w zakresie tworzenia narzędzi dla handlu.
Posiada duże doświadczenie w zarządzaniu projektami deweloperskimi IT.

25 lat doświadczenia w programowaniu (w tym 16 lat zawodowego).
Jest wykonawcą oprogramowania Rzecki Open Space i X-Space służących do analitycznego zarządzania ekspozycją w sklepach.
Posiada praktyczną wiedza z zakresu księgowości funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczeń majątkowych.

 

 

Piotr Czarnecki

Piotrek Czarnecki
Od 2007 roku trener i konsultant w ABC Trade Marketing. Specjalizuje się w szkoleniach handlowych i merchandisingowych. Wcześniej Dyrektor ds. Rozwoju rynku w GRASS Cavagna GroupPolska i National Account Manager / Dyrektor Przedstawicielstwa MASPEX UKRAINA, Regionalny Kierownik Sprzedaży Maspex Wadowice, Regionalny Kierownik Sprzedaży HORTEX HOLDING S.A.